.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری اولین نمايشگاه شهروند الکترونيک در تنکابن
برگزاری اولین نمايشگاه شهروند الکترونيک در تنکابن

اين نمايشگاه با همکاري صنف يارانه و فناوري اطلاعات، شهرداري و شوراي اسلامي شهر تنکابن در مصلاي شهيد بهشتي اين شهرستان از چهارم تا هفتم ارديبشهت به مدت سه روز برگزار مي‌شود.

حامد عسگري‌ مقدم مجري اين نمايشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما بيان داشت: اين نمايشگاه با همکاري صنف يارانه و فناوري اطلاعات، شهرداري و شوراي اسلامي شهر تنکابن در مصلاي شهيد بهشتي اين شهرستان از چهارم تا هفتم ارديبشهت به مدت سه روز برگزار مي‌شود.

وي اظهار داشت: اين نمايشگاه در حوزه‌هاي دستاوردي، آموزشي و پژوهشي، خدماتي و تبليغاتي، عرضه و فروش محصولات و دستاوردهاي نوين دولت الکترونيک اجرايي ميشود.

مجري نخستين نمايشگاه دولت و شهروند الکترونيک در شهرستان تنکابن هدف از اجراي اين نمايشگاه را بالا بردن آگاهي‌هاي مردم و سطح علمي دانشجويان و دانش‌پژوهان حوزه it برشمرد.

وي تصريح کرد: اين نمايشگاه با دعوت بيش از 120 ارگان و نهاد دولتي براي ارائه دستاوردهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات و در حوزه دولت الکترونيک برگزار مي‌شود و اميدواريم با توجه به اهميت مقوله مذکور استقبال خوبي از آن شود.

مجري نخستين نمايشگاه دولت و شهروند الکترونيک در شهرستان تنکابن با عنوان اينکه دبيرخانه موقت اين نمايشگاه در محل دفتر نمايندگي خانه ملت و نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در تنکابن جنب ساختمان مخابرات قرار دارد، بيان داشت: از تمام فعالان در زمينه it به ويژه فعالان حوزه دولت و شهروند الکترونيک دعوت مي‌شود در صورت تمايل براي نمايش دستاوردها و توانمندي‌هاي فني و مهندسي خود در اين نمايشگاه با هماهنگي قبل از برگزاري شرکت کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

gharibe 14 خرداد 1391
سلام.بنده درصورت امکان تمایل به برقراری ارتباط با مجری محترم آقای عسگریمقدم دارم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.438 seconds.